Selectează o Pagină

Studio creativ, specializat în identitate de brand și design de ambalaj.

Vizualizăm viitorul.
Posibilitățile creative sunt nenumărate.

Despre noi

Dacă doriți să ne întâlnim, să aflați mai multe despre noi sau să discutăm despre un nou proiect, nu ezitați să ne contactați.

Dan Ichim

Dan Ichim

Founder & Creative Director

Dan a absolvit Universitatea de Arte din Iași cu licența în Graphic Design, fiind foarte pasionat de identitate de brand și produs.

A locuit peste 11 ani în Marea Britanie în Manchester, unde a lucrat pentru agenții de design și a creat identități vizuale și design de ambalaje pentru o gamă largă de clienți, de la start-up-uri locale la branduri internaționale. In timpul petrecut ca senior designer la Equator Design, a creat ambalaje pentru branduri de retail (FMCG): Co-op, Nisa, Aldi, Kingfisher, Sam’s Club, SE Grocers, Walmart etc.

După ce a acumulat experiența necesară, s-a hotărât sa pună bazele unui studio de design în Iași, România. Așa a apărut Attribute Creative.

Domeniul lui principal de expertiză este crearea de identitate pentru brand-uri și design de ambalaj. Dan supraveghează îndeaproape fiecare proiect de design care iese din studio.

Daniela Huhurez

Daniela Huhurez

Art Director

Daniela are o diplomă de masterat în Design & Art Direction de la Manchester Metropolitan University și o licență în Arte Grafice de la Universitatea George Enescu din Iași.

Fiind un designer multidisciplinar, îi place să lucreze pe subiecte diferite, căutând probleme creative de rezolvat prin traducerea conceptelor în imagini. Lucrările sale includ design grafic, ilustrații pentru designul de ambalaje, fotografie și site-uri de prezentare. 

Daniela se asigură întotdeauna că toți pașii procesului de design sunt urmăriți pe tot parcursul proiectului și cerințele clientului sunt îndeplinite la timp.

Îi place să deseneze cu tuș pe hârtie. Puteți vizualiza lucrările ei de grafică pe danielahuhurez.ro.

Ce facem

Nume de brand

Identitate vizuală

Design pentru print

Design de ambalaj

Ilustrație

Website design

identitate de Brand

Investiția într-un design bun este esențială mai ales atunci când începeți o afacere sau creați un produs nou.

Un brand are valoare atunci când devine prietenul clientului.

Pentru a construi o relație puternică cu clienții, aveți nevoie de o identitate vizuală bine creată (logo, nume, slogan, paletă de culori, stil de imagine, font-uri, etc.). Impactul unui design bun al logo-ului, relevant și ușor de recunoscut vă va diferenția de concurență. Vreți să fiți observat și să creați loialitatea clienților, necesară pentru achizițiile repetate.

Identitatea de brand este importantă pentru modul în care sunteți perceput. Este folosită pentru a crea o impresie pozitivă în mintea consumatorilor. Este o asigurare a calității și va genera mai multe vânzări și profitabiltate.

Brandurile trebuie sa fie flexibile și să anticipeze viitorul. Un manual de identitate va asigura coerența comunicărilor clare în diferite medii, pentru print sau online.

Design de ambalaj

Designul de ambalaj trebuie să stabilească o conexiune pozitivă și să comunice rapid și clar scopul și intenția sa.

Design-ul atractiv și relevant pentru grupul țintă pe care îl vizați, va crea dorința în mintea clientului de a lua decizia să aleagă produsul dumneavoastră. În fața unui raft, oamenii vor lua o decizie cu privire la ce să cumpere în câteva secunde. Din acest motiv, este esențial ca produsul să iasă în evidență pe rafturile supermarketurilor.

Procesul de design

Acestea sunt câteva dintre etapele cheie pe care le folosim în dezvoltarea proiectului de design de ambalaj:

1. Cercetare și analiză.
2. Dezvoltarea conceptului.
3. Dezvoltarea designului.
4. Implementarea designului.

website
Design

Construim site-uri responsive care se schimbă pentru a se potrivi mai multor dispositive. Dacă aveți nevoie de un site de prezentare, suntem aici pentru a vă ajuta.

Colaborăm îndeaproape cu clienții noștri pentru a ne bucura de un proiect fără probleme de comunicare.

Cele mai importante părți ale proiectării unui site web bun și eficient sunt: planificarea, decizia privind obiectivele și modul de realizare a acestora prin conținut și funcționalitate. După această etapă vom crea un sitemap ținând cont de modul de îmbunătățire a experienței utilizatorului. Site-ul web trebuie să reflecte stilul de brand și să-i spună povestea prin text și grafică.

Pentru a dezvolta un site de prezentare, folosim WordPress ca system de gestionare a conținutului. Vă putem oferi un plan de întreținere care poate include actualizări CMS și plugin-uri, actualizarea conținutului și crearea de backup-uri.

Scopul nostru este să creăm un limbaj vizual unic, care va aduce succes afacerii dumneavoastră.

Fiecare proiect pe care îl dezvoltăm este important pentru noi. Investim personal cunoștințele, pasiunea și experiența noastră în tot ceea ce facem.

Hai să discutăm despre proiectul tău

Trimite-ne un mesaj cu infomațiile noului proiect și noi te vom contacta pentru o discuție mai detaliată.

GDPR

2 + 11 =